czwartek, 29 września 2011

Nowy sposób na maksymalny bonus

Użytkownik NIK w jednym z komentarzy zamieścił swój sposób na zdobycie maksymalnego bonusu dla biznesów. Ja wprawdzie już od dawna się w to nie bawię, koncentrując się bardziej na miłym dla oka wyglądzie miasta, ale może akurat komuś się przyda...
NIK napisał:
zastosowałem 12 ogrodów które mają niestandardowy zasieg 5 a nie 3 jak inne dekoracje :)
ogrody 12 x 21-33% daje to 252-396%
małe ogrody 13 x 4-7% daje to 52-91%
małe pola 1x1    czyli 40 sztuk opcjonalnie flagi usa po 2% mają to 80%
łucznicy 2x4 daje to 8%
plus atrakcja 3x3 u mnie 18% z capital one statue
opcjonalnie małe ogrody można wymienić na windmille ale strasznie drogie są
lub na baner best buy more który daje 24%

minimalnie to jest około 420 % maksymalnie koło 650
przy biznesie 3x3
http://imgur.com/OLkmX


ja już osiągnąłem 626% ale mało kwiatków mam :)
http://i.imgur.com/ixrMK.jpg
Jeśli znacie inne sposoby na uzyskanie jeszcze większego bonusu pochwalcie się tym~! :)

Powiedź o tym swoim znajomym: Share On Facebook!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright © CityVille PL
Ta strona nie jest w żaden sposób powiązana, sponsorowana ani zatwierdzona przez CityVille, Zynga i Facebook. Wszystkie obrazki, nazwy i wzory użyte na tej stronie są bezpośrednio stworzone przez Zynga. Zynga jest jedynym twórcą CityVille i wszystkie materiały należą do nich. Strona CityVille PL powstała jedynie jako pomoc i źródło informacji o grze. Od fanów dla fanów.