wtorek, 25 stycznia 2011

Bonus dla budynków 3x3

Muszę przyznać, że schemat ten przygotowałem już dosyć dawno, ale kompletnie o nim zapomniałem :P
Nic jednak straconego, oto jak uzyskać maksymalny bonus dla budynków 3x3 korzystając jedynie z przedmiotów za monety:

(Kliknij na obrazek aby go powiększyć!)

Czy aby na pewno jest to jednak maksymalny bonus jaki możemy uzyskać. Otóż nie! Jeśli posiadamy do końca rozbudowany budynek HQ będzie nam on dawał dla pobliskich budynków bonus o wartości aż 28%. Budynki HQ mają rozmiar 5x5 co oznacza, że posiadając 4 takie będziemy mogli ustawić je w narożach zamiast Rocky Hill, dzięki czemu nasze profity wzrosną jeszcze bardziej.

Powiedź o tym swoim znajomym: Share On Facebook!

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jedna uwaga, z dwóch flower patch trzeba zrezygnować, bo budynek musi być połączony chodnikiem, aby mozna było wziąć z niego kase, a tak OK. Dzięki za to :)

Jarre pisze...

Aff faktycznie, nie uwzględniłem jednak tych dwóch pól w obliczeniach, bo bez nich jest właśnie 46 flower patch użytych.
Dzięki bardzo za wyłapanie, poprawię to jak najszybciej :)

Anonimowy pisze...

Flower patch jest 38 jak się chodnik postawi, więc maksymalny bonus to 235% :) Co do schematu to już zrobiłem potrzebne ekspancje i rozpoczynam jesgo realizacje :)

Jarre pisze...

Nie wiem jak ja to liczyłem że mi aż 46 kwiatki wyszły... no ale nie ważne. Wy-edytowałem rysunek tak, by bonus ciągle dawał 243% (250% z użyciem fontanny), a to dzięki użyciu Expo Tent (daje 7% zajmując 6 pól). Wcześniej jakoś nie zwracałem uwagi na ten namiot... ;)

Anonimowy pisze...

Ja cie przepraszam, że tak cały czas wtrącam swoje uwagi, ale mam jeszcze jedną... Zamiast szóstego Expo Tent, można Batting Cage (2x4, +9%). A co do tej fontanny dostępnej jako Free Gift, to daje ona tylko +9% i zajmuje 3x3, więc żadna z niej korzyść.

Jarre pisze...

I bardzo dobrze, dzięki temu wyciągniemy więcej procentów z tego :P co do Batting Cage słuszna uwaga, to będzie kolejne +2% do całości. Natomiast jeśli chodzi o fontanne to mam tu na myśli 'Tiered Fountain' (złą tam wpisałem) która zajmuje 3x3 a daje +18% (otrzymuje się ją jako bonus emailem), niestety można mieć tylko jedną taką, dlatego traktuje ją jako dodatkowa opcja.

Anonimowy pisze...

A jak zdobyć tą Tiered Fountain? Bo normalnie to kosztuje ona 15 banknotów :)

Jarre pisze...

Napisałem o tym najnowszy post :)

Prześlij komentarz

 
Copyright © CityVille PL
Ta strona nie jest w żaden sposób powiązana, sponsorowana ani zatwierdzona przez CityVille, Zynga i Facebook. Wszystkie obrazki, nazwy i wzory użyte na tej stronie są bezpośrednio stworzone przez Zynga. Zynga jest jedynym twórcą CityVille i wszystkie materiały należą do nich. Strona CityVille PL powstała jedynie jako pomoc i źródło informacji o grze. Od fanów dla fanów.