niedziela, 9 stycznia 2011

Jak wysłać ticket

Grając w CityVille przytrafić się nam może masę różnych błędów. Pół biedy kiedy dotykają one wszystkich graczy - można wtedy liczyć na w miarę szybką reakcję ze strony Zyngi i naprawę bugu. Co robić jednak, kiedy jakiś błąd trafił się akurat tylko nam lub naprawdę małej części graczy? Na naprawę możemy przecież czekać miesiącami. Dlatego jedyne co nam pozostaje to wysłanie ticketa z prośbą o pomoc!

Na początku musimy udać się na stronę Supporu Zyngi do działu poświęconego CityVille.


W okienku 'Or find your answers by searching' możemy wpisać nasz bug. Niestety prawdopodobieństwo znalezienia w ten sposób rozwiązania naszych problemów jest niewielkie, ponieważ strona supporu jest raczej uboga w informację (musimy jednak wpisać i wyszukać dowolną frazę, ponieważ potrzebne jest to do przejścia dalej). 
Po prawej stronie ekranu powinna ukazać się nam interesująca nas ramka 'Get Answers'. Należy kliknąć opcję 'Email Us' i przeniesieni zostaniemy do formularza (tutaj jest link bezpośredni do niego).


W pierwszym kroku korzystając z dostępnych pól musimy wybrać jakiego typu problem mamy, jakiej gry on dotyczy (CityVille) i do którego z aspektów gry się on odnosi.


W drugim kroku należy zaznaczyć czego używamy do gry i możemy przystąpić do opisu naszego problemu.
Uwaga~! Nasz problem musimy przedstawić w języku angielskim. Wydaje się to niby oczywiste, jednak czasami zdarza się, że ktoś na darmo produkuje się po polsku, a potem jego ticket ląduje w koszu.
Na samym dole znajdziemy opcję umożliwiającą nam dołączenie jakiegoś pliku. Może to być na przykład zrzut ekranu z gry obrazujący nasz problem.

 
W kroku numer trzy musimy wybrać na jakim portalu społecznościowym gramy w grę (Facebook). Teraz jeśli wybierzemy ikonkę 'Login' i wyrazimy zgodę, to jako dane kontaktowe zostaną automatycznie dodane te z Facebooka (czyli nasze id konta, imię, nazwisko i email). Możemy jednak wybrać opcję 'I will fill in my info' i wpisać te dane ręcznie (na przykład jeśli chcemy otrzymać odpowiedz na inny email niż ten używany do Facebooka).


Kiedy już wszystko wypełnimy pozostaje nam tylko kliknąć przycisk 'Submit'. Naszym oczom powinien ukazać się jeszcze taki oto komunikat:


I właściwie pozostaje nam już tylko czekać na odpowiedz (na naszej skrzynce znajdziemy jeszcze maila potwierdzającego wysłanie przez nas ticketa).

Z własnego doświadczenia z innych gier mogę napisać, że ta forma kontaktu z Zyngą jest zazwyczaj całkiem skuteczna. Na odpowiedz czeka się około jeden dzień i w moim przypadku były to zwykle informacje o tym, że w międzyczasie sami już zdążyli naprawić u mnie mój problem i ponownie mogę cieszyć się beztroską grą (do czasu znalezienia kolejnego buga :P).

Powiedź o tym swoim znajomym: Share On Facebook!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Copyright © CityVille PL
Ta strona nie jest w żaden sposób powiązana, sponsorowana ani zatwierdzona przez CityVille, Zynga i Facebook. Wszystkie obrazki, nazwy i wzory użyte na tej stronie są bezpośrednio stworzone przez Zynga. Zynga jest jedynym twórcą CityVille i wszystkie materiały należą do nich. Strona CityVille PL powstała jedynie jako pomoc i źródło informacji o grze. Od fanów dla fanów.